Yankee Candle

Måste börja med att önska er alla ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!
Har haft en del att stå i det sista därför har det varit dåligt med inlägg här.
Inventering tar sin lilla tid och är nog det tråkigaste med att ha butik....
Sen har jag städat undan julen, plockat ur skylten, m.m.
Igår kom det stora paket till butiken!!!
Då det skulle flyttas hyllor och sånt blev det till att tillbringa
ännu en ledig dag på jobbet. Lättast så när det är tomt i butiken.
Vi började med att sätta ihop hyllan.
Snygg front upptill.
Nu börjar dofterna komma på plats!
Visst blev det läckert!!!
Lite andra nyheter kom det också från Yankee Candle....
Electric Base som du ansluter till ett vägguttag som pumpar ut doften
i olika stora doser beroende vilken storlek det är på rummet den sitter i.
Finns även refill till den som säljs i två-pack.
Doftpåsar är inte heller fel att ha i bl.a. garderoben.
Rums-spray..... Ett litet tryck här och där! Fräscht!
Ja nu är det bara att titta in i butiken och känna alla härliga dofter!
Bonuskort när du handlar Yankee Candle produkter är också nytt!
Handla för 150:- och du får en stämpel.
När du är uppe i tio stämplar får du handla YC produkter till ett värde av 150:-.
Hoppas nu min satsning hjälper er att hitta en
egen favoritdoft, eller kanske flera!!!
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

Blev verkligen supersnyggt! Ser fram emot att se det på riktigt! Kram mammsen <3

2012-01-06 @ 22:30:41
URL: http://elinamanda.webblogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Åh vad jag vill shoppa nya dofter!!!! Superfint blir det! :)

2012-01-07 @ 14:52:53
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhå jag älskar yankeecandle, måste jag komma in och dofta:)Snyggt det blev i hyllan!

2012-01-09 @ 22:46:40
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0