Amaryllis

I julas fick jag en amaryllis. Då var den inte så mycket att titta på,  men nu är den helt UNDERBAR!
VILKEN BLOMMA!
Om jag räknat rätt har den 11 st. stora fina blommor som blommar samtidigt,
och den har fortfarande några knoppar kvar som slår ut snart!!!
Hoppas den står sej länge!
Har även en liten gran kvar som också tycks trivas här....
Har inte hjärta att slänga ut den så jag ska se hur länge den klarar sej
och går det bra börjar jag med att ställa ut den på altanen så får vi se sen.
Igår var jag på "Greklandsparty"!
Vi som var på Antiparos i somras träffades och åt god mat och pratade
om allt mellan himmel och jord. Har inte skrattat så på länge... Härligt!!!
Idag bär det iväg till Falköping för att fira lilla mamma som igår fyllde 81 år!
GRATTIS TILL MAMMA!
Ha nu en bra söndag alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0