Superduper!!!

Oj, vilken show!!!

I fredags em bar det iväg till Göteborg för att se Tomas Ledin.
Checkade in på First Hotel G på Centralstationen och passade
på att testa en after work i storstaden. Inte dumt alls måste jag säga.
Köpte du något att dricka bjöds det på jättegod soppa, bröd och lite snacks!
Något att tänka på för uteställena här i Tidaholm kanske????
Jag behöver väl inte säga att det var knökatjockt med folk.
Sen bar det av till....
Vi hade plats i baren och då vi kom i hyfsad tid fick vi bra platser.
Efter ett gott glas rött "Ledin-vin" var det dags!!!!!
Vilken kille alltså! Saknade inte en enda låt när showen var över.
Han fick med alla de stora hitsen och några till!!!
När vi sedan drog oss hemåt gick iallafall jag och nynnade på en av mina gamla favoriter.
I NATT ÄR DU MIN.......
Har du missat detta så ta tag i det och boka dej en biljett.
Han ska tydligen fortsätta i Stockholm efter Göteborg.
Här är några som vill att vi ska komma tillbaka till sommaren....
De söta Lisebergskaninerna!
Som sagt,  en toppenkväll i Göteborg!!!
Nu är det söndag och jag är åter i Tidaholm.
Blir väl ännu en Wallanderfilm ikväll kan jag tro!
Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0