Semester ...... Del 2

Oj, oj, oj..... Här går det långt mellan inläggen!
Vet inte vad jag ska skylla på......
Här kommer iallafall lite fler bilder från underbara Antiparos!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag säger det igen..... I love it!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag någongång kommer få tillbringa en längre tid
på denna underbara ö, där man verkligen känner sej som hemma.
En dröm jag har är att få resa runt i grekiska övärlden i flera månader och få uppleva
många öar och sedan få avsluta resan med minst en månad på min (iallafall nu) favoritö Antiparos!
Jag får nog börja spela på hästar och lotto så jag kan förverkliga min dröm ;)
 
Återkommer med fler bilder härifrån!
 
Njut nu av de sista dagarna i augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0