Valborgsmässoafton

Idag är det Valborg och vår på rikigt!
Här kommer lite bilder jag tagit i helgen!



Varje år vid den här tiden då dessa underbara träd blommar önskar jag att
jag hade ett sådant i min trädgård. Inte så stort kanske, men ett litet fint!



Gula som solen :)



Snart blir det rabarberpaj! Härligt!



Inte smultron än riktigt! Men snart blommar de säkert :)



Röda vinbärsbusken är oxå på G.....
Visst blir man gladare den här årstiden när man ser hur allt växer
i naturen och i våra trädgårdar. Allra gladast om solen skiner oxå!
I love it!!!



Nä nu är det dags att dra till jobbet strax. Idag har vi öppet som vanligt,
men imorgon den första maj har vi stängt och då ska det bli toppenväder har jag hört :)
Ha nu en trevlig valborgsmässoafton och första maj!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0