Formex

Tyvärr har det inte kommit några varor till min nya tomma vägg.....

Imorgon jobbar jag till lunch sen bär det iväg till Stockholm,
ja iallafall nästan, för vi ska bo på New World Hotel i Årsta.

Hela lördagen och söndagen ska tillbringas i Älvsjö på Formex-mässan.
Där ska jag och Elin smaka, dofta, känna och bara njuta av alla nya intryck!
Inspiration hoppas jag att vi får i massor!!!



Det är nästan tusen utställare i tre jättestora hallar,
så ni förstår att vi har att göra..... Två dagar är egentligen för lite,
men man orkar knappast mer. På kvällarna är man precis slut!

Butiken har öppet som vanligt fredag och lördag.

På måndag är jag tillbaka igen och då förhoppningsvis full
med ideér eller så är jag helt slut.  Vi får se!

Ha en bra helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0