Laddar upp.....

Ja nu laddar jag lite smått för semester.... Snart två veckor kvar!!!
Pocketböcker är ett måste för mej då, så det har jag laddat med nu!



Härligt va?
Längtar till att få ligga på stranden med en bra bok.... NU!!!!

Något annat som är gott på semestern och annars oxå för den delen är rosévin.
Var på Bolaget häromdagen och köpte en box som jag blivit rekommenderad och
ni hade rätt, Eva och Åsa, den var helt i min smak :) Jättefriskt och gott!



Nästan allt rosévin med druvan white zinfandel smakar jättegott!
Testa detta om ni tycker om lite sötare rosévin. Passar även till grillat!

Nä nu får jag ta mej något att äta.... Kanske något som passar till rosévin :)

Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0