Green Gate

Funderar på att ta in nya fräscha grejjer från Green Gate.
Frågade på FB om de trodde det var något intresse av det i Tidaholm.....
5 st. av 99 medlemmar gillade det, så jag försöker med er som läser bloggen oxå.
Vad tror Ni?



De har jättemycket fina saker.
Prickigt och blommigt är väl ett kännetecken för dom.

Nu väntar jag iallafall varor från Globe Design, Different Design,
Presentverkstan och Serholt. Hoppas det dyker upp snart!

Som sagt skriv gärna en kommentar om vad Ni tror om Green Gate
i Tidaholm.... men vänta inte för länge!

Ha en bra dag!

Bilder lånade av Green Gate


Kommentarer
Postat av: Åsa

jag tror absolut på green gate. Det är kanon grejor ;)

2011-01-19 @ 22:01:16
Postat av: Emma

Gillar green gates produkter & jag tror nog det kan funka fint:) Ha det bra, kram emma

2011-01-20 @ 16:22:09
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Pernilla

jag tror att vi skulle gilla green gate i tidaholm! (nu bor ju inte jag i tidaholm, men alla gillar väl green gate?)

jag ska vidarebefodra köksvågshälsningen till jimmy, så kan du hälsa green gate-produkterna att jag fyller år den 21'a februari ;)

2011-01-21 @ 09:04:41
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0