Nu är den här!

Åre Choklads goda strutar är åter här!
Har legat lågt i sommar för värmens skull..... men när jag nu
beställde dessa kom värmen. Haha, så kan det vara!!!



Här är tre nyheter!
Favoriter (som är framröstade av kunder), Lördagsgodis (med ett spel i)
och sist  men inte minst Jordgubbstryffel. Älskar jordgubbar!
Nu har jag ju börjat med LCHF så jag får tyvärr inte smaka på dessa nyheter.....



Mmmm..... Låter mycket bra tycker jag!



Visst ser det gott ut! Jättebra present, kanske tillsammans med
lite gott te eller en fin påse smaksatt kaffe.

Välkommen in!

Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

nu har vi bytt klockan och det var inga problem alls :) så nu återstår det bara att se om den nya går rätt!

om du köper in lite julgrejer så kanske vi får sommarvärme ända tills oktober, testa vetja!

ses på lördag!

2011-08-04 @ 16:17:29
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0