Min bur.....

Oj, nu var det ett tag sen jag gjorde något inlägg här...
Vet inte vad jag ska skylla på :)

Lovade att visa hur det blev när jag fått i murgrönan i min fina fågelbur.
Skulle ju pusta fönstret också sa jag ju.... men det får bli en annan dag.
Har ingen lust med det just nu.
Så här blev buren....



Ska ev. försöka få plats med en eller två små ljuslyktor i också.
Kan bli mysigt när de är tända på kvällarna längre fram.

Mässa i Jönköping


Igår var vi på en jättemysig mässa på Elmia.
Den är så där lagom stor så man kan gå omkring och titta och
njuta och våndas över allt man vill köpa i lugn och ro......

Hittade en ny leverantör som jag tror kommer bli mycket bra
i min butik. Ska bli spännande att se vad ni tycker om detta.
Jag och Elin blev i allafall helt sålda på det!

Leveransen kommer förhoppningsvis nästa vecka.
Mer info och bilder kommer!

Första helgen i september bär det av på mässa igen.
Då blir det Formex i Älvsjö som får besök.
Två hela dagar ska vi spendera där. Det kan verkligen behövas
då den mässan är så stor så man egentligen skulle behöva någon dag till.
Men två nätter på hotell får räcka i år!

Hoppas ni har haft en trevlig helg! Det har jag :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

det blev ju kanonfint det där! :)



och JA, testa tomaten. det måste väl räknas som LCHF-mat?

2011-08-21 @ 21:20:14
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0