Fredag!


Ja då var det fredag igen!
Dagen började med ett Easy line pass på Hälsocenter. Varje fredag när klockan ringer tidigare än vanligt
undrar jag vad jag håller på med...... men när jag kommer hem efter passet och ställer mej i duschen är jag så himla nöjd med mej själv. Härligt!!! Sen är det dag dags att dra fram till butiken, ta en kopp te med Eva på Look och tjata lite om vad vi gjort när vi varit lediga innan vi låser upp dörrarna. Efter jobbet och en hel vecka är man lite seg, så idag blev det  tacos och ett glas rött. Gott! Det var längesen! Nu är klockan 20.00 och då är det dags för IDOL, sen är det läggdags för imorgon bär det iväg till Göteborg för att gratta sonen som nästa lördag fyller 25 år!
Ha en bra helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0