Smygstart

Jag kunde inte låta bli.......

I tisdags smygstartade jag lite med advent (i butiken alltså).
Kände att jag inte kunde hålla på det längre.



Enkelt men mycket fint tycker jag. Vita eller röda ljus en smaksak.



Lite större men också mysigt. Ska dekoreras med lite smått och gott innan den är klar.
Kan även användas som kruka och kanske bara ha ett stort ljus i.
Finns även i vitt.



Bra att ha när man ska räkna ner till julafton.

Ja tiden går fort som sagt!

Nu har vi också fått hem de nya ringarna från Miss Dee.



Combinè kallas dom. Går att kombinera ihop på många olika sätt.
Ingen bra bild men kolla in Miss Dee på facebook om Du är med där.

Det var allt för idag!

Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0