Oj, oj, oj.......

Ja det kan man verkligen säga!
Idag har jag fått fyra pall med varor............ från Artefina D-mark, Rydéns (belysning), Vikingland och Kahls.
Har med andra ord haft fullt upp. Hann inte packa upp allt idag, får fortsätta imorgon......

Nu har iallafall Kahls julte och julkaffe kommit!


Nyhet för i år är LUSTIGA VARA - ett svart te med smak av bl.a. saffran. Spännande!
Min favorit har blivit Kahls RÖDA JULTE (rooibos). Supergott!

I all röra var jag tvungen att sticka lite tidigare för att skjutsa Elin till Borgunda där min syster med
familj väntade på henne. De ska ut och resa nu äntligen, så som Elin har väntat.
Ikväll först till Arlanda. Imorgon flyg till Florida och Fort Lauderdale med mellanlandning i New York.
En övernattning där och på lördag går de på en av världens största kryssningsfartyg Oasis of the Seas.
Sen väntar en 7 dagars kryssning med stopp i bl.a. Mexico och på Haiti. När de kryssat färdigt flyger de
tillbaka till NW för ett dygns shopping..... och jag är inget avundsjuk :)

Så här förväntansfulla såg de ut före avfärd mot Skövde Central och X2000.



Kusin Jessie, Elin och kusin Dennis tjej Michaela.



Kusinerna!

Jag hoppas de får en toppenresa och att jag får se många fina bilder när de kommer hem.
Hoppas också att Elin kanske köpt något fint till sin mamma.

Nä nu får jag snart krypa till kojs om jag ska orka packa upp alla tomtar imorgon.
Bilder kommer!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0