Måndag 18 oktober

Oj, oj, oj....

......vad tiden går. Om en vecka fyller Elin 19 år! Det är ju inte klokt. Tur att en annan inte åldras i samma fart.
Ibland kanske man tror att man är yngre än man egentligen är, men det tar barnen oftast ifrån en rätt fort...
Häromdagen sa jag till Elin att en tjej i Idol hade snygg frisyr.. Kanske något för mej? Ja sa hon,
jättesnygg, men lite väl ungdomlig, tycker du inte det??? Vad menade hon med det???   :)

Om lite mer än en vecka ska Elin iväg på en superresa med sin kusin och hennes familj.
Vi gör ett litet byte... Vi får deras hundar hit till Tidaholm och de tar med Elin på kryssning i  Karibien.
De ska till Mexico och Haiti bl.a. och på hemresan blir det shopping i New York.
Varför hon och inte jag???
Lite avundsjuk är jag allt! Att få åka med det största kryssningsfartyget i världen!
Ja, ja.... jag är lycklig om jag får åka några veckor till Grekland nästa sommar!!!
Sen får jag ju gosa med två goa vovvar i hela tio dagar.



Här är en bild på en utav godingarna.

Gucci och Chanel heter dom. Bra när de är här för då får man mycket frisk luft och
en hel del motion av långa hundpromenader. En liten varning bara.....
Alltid när vi har dem på vinterhalvåret brukar det vara "skitväder" så ställ in er på
snöoväder, storm eller ösregn. De kommer hit den 28 oktober. Bara så ni vet!!!

Nä nu  blir det sängen och en bok....

Go natt och sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: maud

Mysigt att vara hundägare ett tag då;)...ja dom e bra att promma med...förutom våran Fridolf när det e dåligt väder, då sätter han sig o totaltvägrar;)..men gamle ville går i alla väder som tur e!

2010-10-24 @ 01:13:34
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0