Lyktor

Äntligen!

Nu är så gott som alla kartonger uppackade! En del får jag gömma några veckor till
då jag tycker det är lite för tidigt med jul nu.... men samtidigt hör man ju hur folk vallfärdar
till Falbygdens ost och deras julmarknad.... So why not!!!

Här kommer lite snygga lyktor



Här är en lykta i plåt som finns i två storlekar ( fanns i tre men den minsta är redan slut ).
Lite ny form på den.... Roligt med lite annat!



Svarta små smideslyktor att hänga.
Finns med en liten pigg om man vill sticka ner den i en kruka eller i en rabatt.



Vit lykta i trä som finns i två storlekar.



Lyktor i trä/smide i två olika storlekar. Jättesnygga tycker jag!

Nu när nästan allt är uppe ska jag försöka ta mej tid att arrangera lite snyggt
i lyktorna, med fina ljus och kanske senare en liten tomte......
Så det kanske blir fler bilder på lyktorna när de är dekorerade.

Julskyltning

Snart är det dags att börja tänka på julskyltningen igen!
Började tänka på det lite när jag låg på stranden på Antiparos i somras......
Ja lite knäppt låter det faktiskt, men det var väl då jag hade tid till det.
Just nu har jag ingen inspiration men vi får hoppas att den infinner sej snart!
Får väl gå på inspirationsjakt!

På tal om JUL.... i morgon är det första dagen man får beställa julte hos Kahls så
snart finns det ute i butikerna. Något som många längtar efter!

Ha det bra alla. Snart helg.... även för mej!

Kommentarer
Postat av: maud

Den sista stora va riktigt läcker...pris?

2010-10-14 @ 21:11:03
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0