Country Nails ikväll

Just nu är jag hemma på lunch och ska snart dra tillbaka till jobbet.
Elin hade fixat lite lunch. Inte alls dumt! Det får hon gärna göra oftare.
Igår provade jag lite grejer som jag ska ha på 70-talsfesten på lördag. Vi hade ganska
roligt här hemma måste säga.... Härliga skratt! Det blir nog bra hoppas jag.
Bilder kommer senare. Jag får ju inte  avslöja något i förväg. 

Ikväll ska jag till syrran och hennes salong Country Nails. Hon ska ha en lite återförsäljarträff
och då ska jag vara med och visa mina ljus från Yankee Candle. Ska bli spännande att testa något nytt!

Nej, nu kallar jobbet igen. Hörs senare! Kanske inte idag, men i morgon!

Ha det alla!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

det var jimmy som åt av kakan, jag fotade den bara ;) (okej då, jag kanske också tog en bit. men den var så liten så det märks knappt.)

2010-10-07 @ 20:51:09
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0