Love Collection

Nu har Lasse Åberg kommit ut med en ny serie som kallas
Love Collection som han gjort  i samarbete med Röda Korset.
10:- per sålt glas går dit. En bra grej tycker jag.



Som vanligt har han hittat på fyndiga namn på alla....
t.ex. True Love, Lite svalkande kärlek, Människans käraste vän,
Moderskärlek, Obesvarad kärlek och Bamsekärlek.
När man  ser glasen förstår man namnen bättre.



Här är motivet "True Love"

Finns fler olika glas men jag började med att ta hem ölglaset
som ni ser ovan, men har alla motiv hemma i detta glas.

Bra julklappstips!

Nu ska jag fortsätta med mitt adventspyssel här hemma.
I huvudet snurrar även helgens julskyltning....
Vad  har jag missat, blir det bra så, osv........

Glöm nu inte att gå ut på stan på söndag då vi har öppet
mellan 16-19 och rösta på den bästa julskyltningen.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0