Vättern

Vätternrundan på cykel gick av stapeln igår kväll och min son startade för första gången.
Då det nu för tiden finns en app där man kan följa deltagarna var jag ju tvungen att göra det......
Det plingade till var trejde timme ungefär så sömnen har varit så där inatt :)
Undrar om de som cyklar hinner se och njuta av den fina utsikten något.....
 
 
 
Ja jag ska ju inte klaga på sömnen för jag kan ju tänka mej att de som cyklat hela rundan
sover väldigt gott just nu :) Jimmy kom runt och jag är mycket glad för hans skull.......
Vilken prestation! Att göra något sådant finns ens inte i mitt liv!
 
Nu blir det nog en film och sen sova!
 
Ha en bra lördagskväll och söndag alla!
Snart är det MIDSOMMARAFTON :)
 
 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0