Måndagsbilder från butiken

Idag är det måndag igen och här kommer lite nya bilder från butiken. Fjärilar, snören, harar, m.m....













Där fick ni en liten genomgång på lite nyheter!

Snart är påsken på intågande, ialllafall i butiken.
Får inte glömma att köpa påskris på torget på onsdag.
Ska göra lite annorlunda smyckning i påskriset tänkte jag.......

Känner mej lite konstig, eller konstigare än vanligt iallafall.
Näsan rinner, det kliar överallt och jag nyser.
Är det en förkylning på gång eller som Lisa sa till mej idag att
det kunde vara allergi.... Det har jag ju inte haft förut....
KAN DET VARA DET TROR NI?????

Är jättetrött, men ska försöka hålla mej vaken så jag kan kolla
på "30 grader i februari" på tv kl. 21.00. Kul att följa deras öden!

Nä detta var allt för denna gången!

HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0