Min födelsedag

Har tillbringat helgen i Köpenhamn och firat min födelsedag!
Varit en toppenhelg på alla sätt utom att det varit "svinkallt"!
Det var att ta på sej typ allt i resväskan och ändå frös man.......
Här kommer en liten bildkavalkad från MIN DAG!!!
Jag, mina fina barn och min lilla mamma :)
De hade ordnat en fin dag som startade kl. 0.00 med rosa champagne och
många skratt och efter några timmars sömn fortsatte den med en promenad,
massage, grekiskt småplock från saluhallarna, tårta, presenter och ett
mysigt restaurangbesök på kvällen!
Ett stort TACK till min härliga familj som fixat detta!
Många fler bilder att visa men de får vänta tills en annan dag....
Imorgon blir det jobb igen och allt flyter på som vanligt får vi hoppas!
Ha en bra vecka alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0