2 januari 2011

Sovmorgon! Nä inte då........

Varför ska det vara så svårt att sova länge på morgonen när man får det???
I morgon bitti när klockan ringer sover jag säkert jättebra. Typiskt!
Men nu har det iallafall blivit en hel del gjort idag.

Har varit i butiken och tagit bort all jul. Nästan iallafall!
Lite kort och smågrejer kvar..... Orkade inte längre än till 16.00,
då var vi vrålhungriga så då åkte vi hem och käkade lite. Men att jobba
5 timmar en dag då man egentligen är ledig är rätt bra gjort ändå tycker jag.
Får fortsätta räkna grejer imorgon igen. Tyvärr springer de ju inte bort!!!

Längtar nu efter vårens härliga färger!!!



Dessa tulpaner från Mr. Plant finns redan på plats.
Fler färger kommer längre fram.

Nä nu ska jag ta tag i julen här hemma också. Ut med den!
När det är gjort ska jag kolla på Sex and the city 2 som jag fick av Elin i julklapp!

I morgon ny vecka och nya utmaningar!


Ha det bra alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0