Trött......

Får man vara trött fast det bara är tisdag?
Det är jag iallafall...... Får inget gjort här hemma just nu känns det som.
Vill bara krypa ner i sängen och läsa boken som jag började på igår.

Idag har jag som sagt jobbat. Var ensam på förmiddagen då Eva inte varit hundra.
Hon kom vid middagstid och då gick jag iväg för att äta födelsedagslunch med Lisa.
Istället för att köpa någon sak eller blomma till varandra när vi fyller år bjuder
vi varandra på lunch. Mycket trevligt tycker jag :)
Tack Lisa för en mycket god lunch och ett mycket trevligt sällskap!!!

Nu är klockan snart 21.00 då kan man väl få krypa ner under täcket,
ta fram boken och bara drömma sej bort en liten stund....
En liten stund kan ibland bli flera timmar om det är en bra bok.
Ska noga göra mej lite gott te oxå. Kom ett nytt Rooiboste
förra vecka som fått det fina namnet LILA DRÖMMAR. Jättegott!

Imorgon blir det jobb med Elin. Kul :)

Ha en bra kväll alla! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0