Mössa

Nu blev det lite kallare ute så nu kan jag börja använda min nya mössa!
Elin har alltid skrattat åt mej när jag provat mössa så jag har aldrig köpt någon..... förrän nu!
En riktig skinnmössa med rikigt gosig päls i! Får väl använda den när Elin inte ser ;)
Visst ser den goooo ut!
Nu behöver jag inte köpa någon mer mössa i hela mitt liv!
Den kommer från Hollies och är köpt på Look.
Nu ska jag nog ta mej lite glögg. Känner mej lite frusen!
"Den som dräper" är på tv ikväll så det får jag inte missa. Spännande!
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej.. Såg att du hade mamma och pappa muggar.

Du kan inte skicka mot postförskott? då jag själv bor uppe i Luleå. Hör gärna av mig via mailen

2011-12-07 @ 14:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0