Bröllop

25 SEPTEMBER 2010
Den här dagen kommer jag alltid att komma ihåg!
Idag fyller Jimmy 25 år och min bästa barndomskamrat Lisa gifter sej! Härligt!

BRÖLLOP

Det är inte varje dag, inte ens varje år som man får gå på bröllop!
Inte händer det så ofta heller på en lördagsmorgon kl. 10.... men det gjorde det idag!
Min kompis sen barnsben Lise-Lotte, numera alltid kallad Lisa har gift sej och jag fick vara med!
Det var så fint i kapellet och de är så himla goa tillsammans. Det riktigt lyser om dom. KÄRLEK!!!
Blödig som man är rann tårarna under hela ceremonin. Kan nästan börja nu igen bara jag tänker på det...
Här får ni se lite bilder..... Inte den bästa kvalitén dock, men ändå!
Har kollat med dom om jag fick visa lite bilder och det fick jag :)












Visst är de fina!
När jag skriver detta är de på väg på bröllopsresa.....
Jag önskar dem all lycka och hoppas de får en underbar resa!

JIMMY

Hoppas också att min son får en jättetrevlig 25-årsdag med alla sina kompisar idag!
Vi fick ju fira honom förra helgen.

Ha det alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0