Nyheter från Åre Chokladfabrik!

Idag kom det två lådor från Åre Choklad.
Extra spännande då det var nyheter med.







Ser inte helt fel ut.... Har inte hunnit smaka än men har redan sålt Blåbärsbräck till en
kund som tyckte det var kul att jag vågade testa lite nyheter. Köper ingen dom så får
jag väl käka upp dom själv... så resonerade jag, men det verkar inte vara någon fara :)

Som sagt så kom det Hallon och Blåbärsbräck och Hallon och Blåbärsbar.
- Fjällenergi från Åre Chokladfabrik-

Sen kom det ju strutar förstås...



Härliga färger!

Har även lite chokladhjärtan med olika smak från italienska Bernardi
som jag köper från Beriksson Import & Choklad.
Det är ju snart Alla hjärtans dag så varför inte passa på!



Nä nu ska jag göra mej en kopp te ocj krypa upp i soffan och
kolla på handboll tror jag. Ikväll blir det nog lite Rooibos Hot chocolate.

Ha en bra kväll alla och
HEJA SVERIGE!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

den där passionstryffeln såg ju inte dum ut, kan du ju hälsa din son inför alla hjärtans dag ;)



jag la två stora påsar med bullar i frysen så om du har tur kanske det finns några kvar tills nästa helg så kan jag ta med en påse!

2011-01-18 @ 18:27:02
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Maud

ååååå, passionsoch hallontryffel lät ju inte helt fel;)...får nog festa på en sån en lörda=)

2011-01-19 @ 14:00:37
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0