Lördagsledig

Härligt!

Idag har jag varit ledig från butiken. Det var en fin dag att vara ledig på. Vilket höstväder!

Började dagen med att sova ett par timmar längre än vanligt och sen gå upp och bara vara en stund.
Ta sej en Chai latte och bara njuta! Skulle behöva detta lite oftare känner jag......
Gick fram till stan en sväng, vilket jag inte brukar göra när jag är ledig.... Brukar försöka hålla
mej därifrån då och det skulle jag nog gjort idag med för det blev lite dyrare än väntat.........
Fick se ett par snygga kängor i fönstret hos Step In och sen var det klippt. De var som gjorda för mej!
Så här ser de ut.



Snygga va?

Sen blev det en promenad i det soliga höstvädret. Skönt!



Visst ser det mysigt ut? Hoppas bara de håller sej på rätt sida staketet....



Blev lite suddigt men det är faktiskt min smultronplanta som BLOMMAR!!!!
Det är ju faktiskt den 16 oktober idag!

Ikväll


Nu ska jag dammsuga färdigt sen blir det till att fixa till sej för kvällens partaj!
Svensk Handel och dess medlemmar ska ha en liten fest för Magnus Sundén som ju har
lämnat Tidaholm för sin hemstad (och min f.d. hemstad) Falköping.  Det ska bli kul!

Final är det ju ikväll! Jag tror jag håller tummarna för Tobbe och Markolioo
i kvällens Dansfeber.... Eller kanske al Fakir.... Får se reprisen imorgon.

Ha en trevlig lördagskväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0