Härliga dofter...

Aromalampor...

...är mysigt att tända nu i höstmörkret. Sen är det ju inte helt fel att det doftar gott också!



Har aroma-lampor i svart smide.
Denna att hänga på väggen............



...... och dessa att ställa på bordet.
Sen kan man välja att använda doftolja eller vaxkaka i den.
Fördelen med vax är att den aldrig eldar torrt som oljan kan göra.....
Men båda doftar förträffligt gott!!!

Arbetslös

Nu har min kära dotter varit och anmält sitt intresse för att stå på inringning inom
barnomsorgen här i Tidaholm. Hon behöver verkligen något att göra på dagarna och
skulle passa bland barnen. Alla barn tycker om Elin!!!
Så snälla alla Ni som jobbar inom barnomsorgen i stan......ring Elin om ni behöver
hjälp..... jag vill inte ha henne gåendes här hemma längre!  Vi börjar gå varandra på nerverna
och det är vi inte vana vid... Vi brukar ALDRIG hamna i luven på varandra... men NU!!!!

Nu ska jag kolla till min gryta på spisen... Har följt ett recept som min svärdotter
( så heter det va Pernilla? ) så jag hoppas det blir gott. Min son gav det ju bra betyg
så då är det säkert riktigt gott! Tack för receptet på Din blogg Pernilla!

Ha en skön onsdagskväll alla.... nu är det bara två dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

HAHAHA! tack mamma ^^

2010-10-13 @ 21:12:25
URL: http://elinamanda.webblogg.se/
Postat av: maud

Fina, skulle man ju kunna hänga ute på altan ju! Bra reklam för Elin;)

2010-10-13 @ 21:40:25
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Pernilla

haha, klart det heter svärdotter! :)



tack för te och lyktor, det blev superfint i trappan! med lyktorna alltså, teét ställde jag in i teskåpet!

2010-10-24 @ 22:08:11
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0