Trevlig tjejkväll

Firade in påsken med vinprovning och ett gäng härliga tjejer
här hemma på skärtorsdagen. En mycket trevlig kväll blev det :)







Vi testade fyra olika viner, två vita och två röda.
Personligen gillar jag rött bäst men smaken var verligen olika.....
Efteråt bjöd jag på två olika sorters pajer, sallad och grekiskt bröd med olivolja.
Till det blev det lite mer vin, vitt, rosé och rött. sen lite kaffe med praliner från Åre.
En mycket trevligt tjejgäng måste jag säga.... så det MÅSTE VI GÖRA OM!

Påsken har annars varit väldigt lugn. Försökt att vila så mycket som möjligt för att försöka få bort
den onda halsen som jag haft i tre veckor nu..... och jag tror det har hjälpt faktiskt!!!


Mina små "fadderbarn" har oxå firat påsken här hos oss.
Ett litet påskägg till dom me.....



Svårt att öppna men med lite hjälp fanns det lite godis där i oxå :)
Nu ska det ätas grillspett och kollas på Alcatraz!
Ha en bra ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0