Svensk Handel

Igår var jag ledig och då brukar dagen vara fullbokat och igår
var inget undantag..... Var hos syrran först och fixade mina naglar,
sen bar det av till Gustafssons Blommor i Skultorp för lite inköp till butiken.

Efter det åkte vi till KSS för att hälsa på lilla mor och hon var
oförskämt pigg efter att ha opererats dagen innan. Skönt :)

Sen fick det bli en snabblunch på stan och en snabbtitt sen hem till
Lidéns Blommor för att inhandla en liten blomma att plantera i kruka
för att ha utanför butiksdörren........... Pust!!!
Var hemma i ca en timma för då var det dags för årsmöte med Svensk Handel.
Har suttit i styrelsen i fyra år så nu var det dags att lämna över till andra tyckte jag.
Vi fick mycket god mat på 4:an-huset och så blev jag och Eva avtackade med varsin jättefin blomma!





Passade perfekt hemma hos mej då orkidén stod i en LILA kruka!!!

Ha en bra torsdag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0