Praliner

Nu har jag fått handgjorda praliner från Chokladbiten i Ystad.
Ligger förpackade i små fina cellofanpåsar för 59:-/st.



Sommardröm! Bara det låter ju helt fantastiskt.
För de som känner mej vet ju att jag ääälskar jordgubbar,
så när jag skulle beställa var detta ett självklart val och
jag blev INTE besviken. Jordgubbe doppad i vit choklad!!!



De andra sorterna fick Chokladbiten välja ut åt mej......
Deras tre mest sålda praliner, ROM, MOZART och CHAMPAGNE.
Sen blev det en påse med lite blandade och som sagt jordgubben...

Hoppas nu att detta blir populärt så man kan satsa på lite fler smaker.
Då de håller sej i ca 2-3 månader kan man ju inte köpa in för mycket
på en gång då man inte vet hur det tas emot av kunderna.



Visst blir man sugen?!

Nu blir det Halv åtta hos mej.....

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0