Måndag

Då var det måndag IGEN.....
Tiden går sååååå fort!!!

Helgen har varit bra. Var ledig i lördags. Solen sken ju från en klarblå himmel
så man var ju bara tvungen att ge sej ut. Nu var det ju inte riktigt lika skönt
som det såg ut, men där det var lä värmde solen riktigt gott.
Tittade in på Lidéns Blomsterhandel på vägen och inhandlade två st.
engelska pelargonier i rosa och cerice som passar perfekt i köket nu.

Efter promenaden tog vi bilen upp till Hökensås semesterby och käkade lunch.
Mycket gott och mycket mer folk än jag väntat mej. Kul när det funkar.
Absolut värt ett besök!

Kvällen avslutades med Andra chansen...... Ingen kommentar!

Söndagen började med lika härligt väder. Hade bestämt att greja i köket idag,
så så fick det bli! Putsade fönster och tog ner de mörka gardinerna och satte upp
nya från Kardelen. Solblomma heter tyget och finns i rosa  eller gula toner. Fräscht!
Rosa och cerice fick det bli i mitt kök nu till våren, därav färgen på pelargonerna.
Det blev väldigt ljust och fint i köket. Bilder kommer när min dotter hjälpt mej med lite
nya mappar och sånt. Hon är mycket bättre på det än vad jag är....
Efter det lagade jag lite mat till veckan och bakade en äppelkaka.

Senare på em var det dags för träning. Balansboll med Lisa. Alltid lika kul!

Rätt nöjd med helgen faktiskt.  Har fått mycket gjort.

Önskar Er alla en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0