Loppis

Idag var vi på loppis i Rödån. Brandstorp.
Jag går på loppis ibland men hittar aldrig något....
Det gjorde jag inte denna gången heller men Elin gjorde :)



Hon hittade först denna muggen... Klockrent! Mamma/mormor heter ju Inga-Britt
så det var ju inget att tveka på, den var vi ju bara tvungna att köpa, för 5:-!

Elin hittade också en gammaldags byrå, avlutad med fina beslag som Hans
hjälpte henne att pruta ner från 250:- till 200:-. Då slog hon till!
Hon ska måla den vit och ev. beslagen svarta eller bara putsa upp dem lite.
Kul att fynda!

Jag tror att Elin är sugen på fler loppisar så det blir väl att följa med antar jag.
Det är bara ett jobb som fattas nu så hon kan fixa sin drömlägenhet!
Får hoppas att snart ordnar sej med det... tyvärr inte så lätt :(




Elin på Gränden i fredags :)

Nu är denna fina helgen snart slut och det är dags för mej att
gå till jobbet imorgon igen... Ledig nästa lördag för att åka till
Göteborg och hälsa på Jimmy och Pernilla. Ska bli kul att träffa dem!

Ha det så bra alla!

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

åh, charmig bild hörru :P men jag älskar dig mor <3

2011-07-31 @ 23:21:48
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0