Den svenska sommaren....

....har ju trots allt också sina höjdpunkter.
I trädgården här hemma finns det en del godsaker :)



Härligt röda söta goda körsbär.
Tyvärr är jag dålig på att göra något med dom så de äts direkt från trädet.
Godast så tycker jag!



Likadant med dessa röda vinbär. Äts direkt.
Kan ev. frysa ner lite klasar att ha som dekoration i en drink eller så.

Detta hör iallafall till en svensk sommar tycker jag.

Igår efter jobbet var vi i Brandstorp och hälsade på mitt lilla fadderbarn, hunden Chanel,
som har genomgått en operation... Oj, vad det var synd om henne. Tyckte nog mest hon :)
Vi grillade och drack gott. En härlig sommarkväll med trevligt sällskap!

Hoppas ni har en trevlig sommar!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0