Dagen efter...

Ja då var det söndag igen... dagen efter min födelsedag :)
Födelsedagen började mycket bra med att Elin och Sebastian hade dukat
fram en jättemysig frukost med bl.a. färska jordgubbar och hallon.
Till lunch kom mamma, Jimmy och Pernilla. Vi åt en jättegod
kycklingrätt som Elin hittat i en blogg. Man kan hitta mycket i bloggvärlden!



Hade tänkt att det skulle bli en bild på den goda maten....
men det glömde jag. Så det får bli en på den tomma tallriken istället :)

Till fikat dök de upp lite fler vid bordet. Då serverades en kladdkaka
som vi dekorerade med Nutella + färska hallon och blåbär. Lite grädde till det.
Mums! Skulle varit en bild på det med, men................

Fick lite smått och gott som presentkort, bok, smink och en hel
del blommor. Tulpanernas tid är det ju nu. Härlig blomma!



En av buketterna jag fick. Visst är den underbar!!!

Det var en toppenfödelsedag! Kul när alla ungar (alla två) och deras resp.
är hemma. Det händer ju inte så ofta nu för tiden. De har ju sitt.....

Idag har vi umgåtts allihop då de sov över här. Jag, Jimmy och Pernilla tog
en liten promenad fram till affären och kollade läget. Fint vinterväder idag.
Sen blev det till att kolla handbollen på tv.
Nu har alla åkt hem och lugnet har lagt sej i huset.
Ikväll blir det rensning i garderoben och en titt på Solsidan.

Ha en bra söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

"Till lunch kom mamma, Jimmy och Sebastian", du menar Pernilla va? ;)

2011-01-31 @ 18:51:41
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0