Bakom mina solglasögon....

Helgen har varit rätt så bra förutom min förkylning som inte vill gå över...
Värk i hela kroppen och blir helt slut när jag gör något, men det går väl över tills jag blir 100!!!

På tal om 100 så fick jag en liten födelsedagspresent i förskott av min syster
och hennes familj i lördags. De är inte hemma när jag fyller så jag fick den lite tidigare....
Det började med att jag jobbade till kl 13 igår sen skulle Eva och Jessie bjuda mej  och
Elin på lunch i Skövde... Kollade lite i några butiker först sen käkade vi på Riviera.
Då fick jag......



... ett lila (så klart!) fint paket och i det fanns detta!



En svart kartong med ett svart etui i,
med glittrande fina bokstäver på!!!!
Vad fanns det då i etuiet?
Jo.......



.... ett par jätteläckra solglasögon direkt från Italien :)

Blev jätteglad! Hoppas solen kommer snart så jag kan använda dom!!!

Tack snälla familjen Johansson!!!

Idag har dagen gått i snigelfart. Har försökt att ta det lite lugnt så kroppen
har tid att återhämta sej lite.... Svårt, men jag har försökt iallafall...

Nä nu blir det handboll och att hänga tvätt!

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0