8 januari 2011

Änglagård

I torsdags avverkade jag och Elin Änglagård 1 och 2. Va bra de är!!!
Det var kul att färska upp minnet lite inför biobesöket ikväll.
Elin har ju inte sett dem alls men jag tror hon tyckte de var bra också.
Hon vill ju iallafall med på 3:an!

Igår var vi på after work på Brygget. Nya ägare. Det var jättetrevligt.
Mycket god buffé och gott att dricka. Mycket trevligt sällskap också
och det betyder ju också en hel del. Efter det bar det av hem och kolla på
sista halvan av Lets Dance. Ska bli kul att följa de nya dansparen....
Upp till bevis nu Andreas!!!

Var ute på Emmas blogg Hemlängtan där hon rekommenderade en
sajt som heter signerat.se. Blev nyfiken och kollade in där.....
EEELLLIIIINNNN.................................
Den här önskar jag mej när jag fyller år!



Den var väl inte så dum???

Tack för tipset Emma!

Nä nu ska jag plocka lite här hemma innan det är dags att dra till bion!

Ha en bra helg (nu igen!!!)

Kramar!

Bilden lånad av signerat .se

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst finns de mycket fint där inne:) Hoppas du får det du önskar när du fyller år, den e jättefin:) Kram emma

2011-01-09 @ 00:48:07
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0