5 januari 2011

Idag är det Trettondagsafton.
Det är den enda dagen på hela året som jag är först hemma från jobbet!!!
Vi stänger nämligen kl 13.00 denna dag.
Det var jätteskönt att komma hem så tidigt. Är så himla trött!!!
Elin hade lagat lunch när jag kom hem, bara det är ju helt underbart....
Sen kollade vi lite på "Mina bästa år" och fikade. Sånt tar jag mej aldrig tid till annars.
Behöver nog det lite oftare tror jag.
Ikväll fixade vi lite god mat. Till förrätt blev det Halloumiost som vi stekte lite.



Kanske inte ser så gott ut men är hur gott som helst!!!
Lite tomat och ruccolasallad till det. Super!

Efter det blev det lövbiff med kryddsmör/bearnaisesås och klyftpotatis
och för mej ett litet glas rött till. Nu är vi mätta!

Michael håller på att lägga nytt golv i hallen.



Så här ser det ut nu..... Det ska bli valnöt (som syns i mitten på bilden) istället för furu.
Det ska även bli så i vardagsrummet och datarummet. Det kommer bli fint det!!!
Men innan det är klart ska golvlister och dörrar målas vita också,
så det kommer nog ta sin lilla tid....

Imorgon bitti börjar träningen igen. Har inte varit på Hälsocenter på en hel
månad p.g.a jobbet, så nu är det dags att komma igång igen!!!
Är lite nervös för att jag inte ska orka och hänga med ordentligt
men det blir som det blir. Träningsvärk blir det iallafall efteråt. Det vet jag!

Ha en bra helg nu alla!

Kram på Er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0