4 januari 2011

Jaha, då har det redan gått 4 dagar på det nya året 2011...
Tiden bra rinner iväg :)

Idag har det varit jobb... Försöker samtidigt planera min lilla mammas födelsedag nästa vecka.
Hon fyller 80 år nästa fredag... Där kan man prata om att tiden bara rinner iväg!!
Hon vill fira hemma hos sej med nära och kära, så då får man försöka fixa detta.
Jag och syrran har beställt smörgåstårta och ska också baka något till kaffet.
Har försökt fila lite på en annons som ska in i FT/VB någon dag innan hon fyller.
Det har jag fått på min lott för att jag är "bra på sånt".....  Får se hur det går!

Väl hemma blev det varma mackor och ett glas rött vin. Det var inte fel!!!
Sen blev det en titt på Bygglov.
Kul med ett inredningsprogram med många olika snygga detaljer att kolla på!!!!



Eller hur???

Nä.... nu blir det sängen med tidningen "Lantliv" som Elin har köpt.....
Kul att hon också börjar intressera sej för sånt.

Ha det bra!

Foto: TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0