Baka, baka......

I helgen har jag och Elin varit så jätteduktiga och bakat.
Jag började i fredags men tyvärr ville degen inte jäsa då   :(
Elin kom hem i lördags och då gjorde vi ett nytt försök med
lussekatterna och de blev super!!! Roligare att baka när man är två också!
När degen jäste passade vi på att göra chokladfudge.
Blev väl så där, men godisgrisen Elin tyckte dom blev godkända.
Alldeles för söta för min smak. Bara socker!!!
I lördags efter jag hade jobbat klart så fortsatte baket men denna gången
blev det pepparkakor. Färdigköpt deg, men ändå!
Efter det skulle vi kolla på film, Braidmaides (rätt stavat???), men
efter halva filmen somnade jag gott i soffan. Trött efter allt jobb och bak :)
Imorgon är det luciadagen!
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0