Vilken påsk!

Nu tror ni nog att jag lagt av mitt bloggande men så är det inte.
Har bara haft ett litet uppehåll. Dåligt med inspiration!
Men efter den här härliga påskhelgen har den kommit tillbaka :)

Helgen började direkt efter jobbet i torsdags då jag var på invigning av
nya Gränden. Det var verkligen trevligt! Hade räknat med att vara hemma
rätt tidigt men så blev de dock inte. Fredagsmorgonen blev rätt seg på grund av detta,
men det kan det vara värt. Glöm nu inte bort att gå till Gränden igen!!!

På fredagen var det dax för Långfredagsparty på Bryggeriet.
Det var väl sådär... Vi konstaterade att nästa gång ska vi har förfest
hela kvällen. Tolka det som ni vill...........

Påskaftonen tillbringade vi i Jönköping en stund. Inhandlade nya
fina solstolar där jag tillbringat resten av påsken. I solstolarna alltså :)





Ser inte helt fel ut va?

Denna helgen med fyra dagars ledighet var precis vad jag behövde!
Nu börjar allvaret igen... bort med påsken och fram med studenten...
Ja tiden går fort som sagt!

Ha en bra vecka alla!

Lovar att det inte ska ta så lång tid tills nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0