Nytt från Sia.... och modevisning

Nu har det kommit lite höstnytt i butiken!



Visst är det härliga färger!!!

Sia har kommit med lite nytt i tallrikar, glas och muggar med härliga texter på.
De är jättesnygga!



Coffee, tea or me? står det på muggen och på tallrikarna, som finns i två storlekar,
är det fyra olika texter. Kul att ha själv, ge bort till någon man tycker om eller i
förlovnings- eller bröllopspresent.

I veckan hoppas jag att de nya tesorterna från Te-experten dyker upp i butiken och
likaså Citron Yoghurt som är min storsäljare. Har aldrig sålt så mycket av någon
sort tidigare. Inte ens i närheten Kul :) Hoppas de nya också blir lika populära.

I MORGON.....

... är jag ledig igen.  Då ska jag först åka till min syster i Borgunda och fixa till mina naglar
igen. De är fortfarande fina men då jag inte kommer vara ledig på ett bra tag nu är det
lika bra att passa på. Sen blir det nog lite inköp på Gustafssons Blommor i Skultorp.
Efter det kanske det blir ett besök i Skövde för att leta efter lite grejer att ha nästa helg
då vi ska på 70-tals fest! Några tips någon?????

MODEVISNING

På kvällen är det dags för modevisning på Finkan igen....
Look, Calypzo, Street Wize, m.fl. ska visa vad de har att erbjuda i butikerna inför hösten.
Slutsålt! Kul att folk visar sånt intresse när det fixas något här i Tidaholm.
Jag ska vara med backstage och hjälpa till att klä av och på modellerna.
Det brukar vara ett högt tempo där bakom... men väldigt kul!

Nä nu är det dusch, säng och bok som gäller.
Körde ett Easyline pass innan jag satte mej här. Duktiga jag :)

Ha det så bra alla!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh så mycket fint, och underbara färger, dax att kika in snart igen ser jag:) Ha det bra, kram emma

2010-09-30 @ 23:51:33
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Moa

Hej! Jag har en liten fråga!:) har du kvar några Coffe Tea or me koppar? Är på jakt efter dem!:) vore snällt om du hörde av dig,. God fortsättning! Mvh moa

2011-12-27 @ 14:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0