Tisdag... och mer varor....

Jag är sååå trött!!! Har jobbat i två veckor nu utan att vara ledig....
Har packat upp och packat upp. Tror jag har hållt på en vecka nu. Så fort jag är klar så kommer det mer....
Undrar vem som beställt allt???
Himla tur att jag är ledig på lördag!  Bara tre dagar kvar....Då skulle jag behöva vila lite, men känner
jag mej själv så blir det väl inte så. Får så dåligt samvete när jag inget gör. Inte bra det heller!!!

Nej nu slutar jag tycka synd om mej själv.

Har som sagt fått en del nytt. Flera lite störra lyktor i olika utförande. Jättesnygga!
Åter inkommet är också de populära Mamma och Pappa-muggarna.
Bilder kommer här snart....

Fast jag är så tröött ska jag snart dra iväg till Hälsocenter för ett pass Easyline.

Ha det bra alla! Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0