Söndag 24 oktober

Ber om ursäkt
för att jag inte skrivit något här på ett tag men det har varit fullt upp!!! Jag var ju hos tandläkaren och
drog ut en tand i onsdags. Det tog ju ungefär en timme att få loss tanden så det var ju inte så mysigt precis.
Nu har jag haft jätteont hela helgen och inte kunnat sova. Tur att det finns värktabletter!
I morgon får jag nog ta och slå en signal och kolla om det verkligen ska vara så här.

I fredags
jobbade jag som vanligt. Jimmy och Pernilla kom hem från Göteborg och Elins Sebastian kom
hit från Eksjö. Mysigt när alla barn och deras resp. är hemma. Händer ju inte så ofta nu för tiden.


I lördags

var det "Höstmarknad" i butikerna i stan.
Då hade jag provsmakning på den äkta grekiska olivoljan och marmeladen. Roligt när det händer lite på stan.

Kalas
Sen har vi kalasat hela helgen också. Elin hade sitt kalas i lördags kväll med 15 gäster så efter jobbet
var det bara att laga mat till alla. Det blev riktigt gott faktiskt. Fläskfilé med en sås gjord på bl.a mango chutney.
Nästa kalas var i förmiddags. Då var vi bjudna på amerikansk brunch hos min syster för kusin Jessie
fyller 20 år på torsdag.... samma dag som de tar med sej Elin och drar på kryssning i Karibien.

Nä nu är det sovdags snart!
Lovar att lite nya fräscha bilder från butiken kommer snart.

I morgon blir det nog lite kalasande igen för det är då Elin egentligen fyller år!


Ha en bra ny vecka alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0