Chic Antique m.m.

Mer kartonger......................

Så här såg det ut vid lunch!!!



Detta är bara en tredjedel av vad som kom idag......men det är bara att ta nya tag och packa upp!!
Det är varor från bl.a. Chic Antique och Kardelen.
Här kommer ett litet smakprov på vad som döljer sej i kartongerna.



Fat och krukor i två storlekar gjorda i betong. Även rosor för dekoration. Från Kardelen.



Ett jättefint stort hjärta att sätta på väggen eller hänga i fönstret. Chic Antique.



Fågelbur.... Dock inte till en fågel utan mer som dekoration eller att ha ljus i. Chiq Antique.



De här två "vackra" änglarna fick komma upp en stund och se sej omkring,
sen får de nog flytta ut på lagret några veckor...... Vi får se!

Ja... det var ett litet smakprov. Det är många kartonger kvar att packa upp.

Rabarberbladet

Måste ju också visa det fina ljusfatet jag köpte av Maria och Åsa på deras utställning
de hade i lördags. Jag tänder det varje kväll på köksbordet. Mys!



Visst är det fint!

Ha en bra kväll nu. Jag ska iväg och träna sen blir det dusch och lite käk.

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: maud

Åååh...tycker om ängeln med hjärtat!

rabarberbladet va superfint!

2010-10-05 @ 20:05:42
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Tycker "fågelburen" är så läcker!

2010-10-05 @ 21:13:59
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Pernilla

jag byter den där fågelburen mot apelsinchoklad-moussetårtan jag har på g i köket, vad säger du om det?



ja, jag hittar fina hus i stenstorp hela tiden som jag vill köpa men jimmy vägrar ju flytta dit :P

2010-10-06 @ 15:31:10
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0