Tisdag 2 november

Nu är det väldigt mycke tycker jag... Varor varje dag, packa upp, märka och samtidigt försöka
få det att se snyggt ut i butiken. Adventsskylta måste jag också göra nu.....
Det blir att jobba lite extra i helgen nu när de är röd dag på lördag.
När  allt är klart sen kan man bara njuta av att få slå in paket och träffa alla glada människor! 

Fick en ny adventslåda idag.



Så här kan det se ut om man vill ge bort den......
Den är komplett med låda, ljus och siffror i papp. Lite kanelstänger är med också,
men man kan ju pynta den precis efter eget tycke och smak.



Det har även kommit en ny serie från Artefina Design, Danmark.
Texten som står på hjärtat - My home is where my love/heart is -
finns även på handdukar, löpare, kuddfodral, små dukar, liten påse, m.m..
Jättefina!

Nu är det inget mysigt väder ute precis.
Tänker på min dotter som är med min syster och hennes familj och kryssar i Karibien.
De ligger säkert nu på en sandstrand i Mexico och solar och badar i det härliga havet.
Som sagt, jag skulle gärna vilja ligga där jag också.......

Nä nu är det träningsdax igen! Dax att byta om.

Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0