Onsdag 10 november

Oj, nu var det ett tag sen sist, men nu är jag igång igen.
Elin har kommit hem från sin USA-resa. Allt har varit toppen!
Mina fadderbarn Gucci och Chanel (syrrans hundar) har fått åka hem tlll sitt.
Kom på Gucci med vad hon gör på dagarna när de är ensamma hemma.





Visst ser hon för härlig ut! Sitter och kollar ut genom fönstret på alla som går förbi.

Idag har jag varit lite ledig. Varit hos syrran och fått fina naglar igen. Tur att jag har henne!
Så skönt att bli ompysslad ibland och samtidigt få tjata av sej lite. Tack EVA!

Lite jobb blir det ju också när man är ledig. Har hämtat fina blommor på Mr Plant,
så nu kan även ni ladda med lite julblommor som är lika fina år efter år.....



Läckra röda julstjärnor. Både i kruka och som snittblomma.
Kom även en krans gjord av julstjärnor. Mycket fin!



Vita cyklamen i kruka. Elin trodde de var riktiga när hon såg dem!



En fin liten bordsgran. Känns t.o.m. som den är äkta när man tar på den.
Det är helt otroligt vad fina konstgjorda växter de finns nu för t iden!
När jag gör mina inköp är jag tvungen att känna på allt fast jag VET att de inte är äkta.
Kom också en röd Amaryllis på stjälk, granriskvistar och en krans gjord av gran.
Allt kommer från Mr. Plant här i  Tidaholm!!! Kom in och kolla!

FARS DAG

Glöm nu inte Far på söndag!
Kom in så hittar vi alltid på något....

FÖRSTA ADVENT

Ja, på söndag om  två veckor är det faktiskt det!  Glöm inte köpa ljus till
adventsljusstaken och kolla gärna in mina stjärnor i ett tidigare blogginlägg.

Ha en härlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken härlig bild på Gucci :) Fina grejor du har i butiken nu.

2010-11-12 @ 13:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0