Första advent

Ja då har vi kommit till första advent....
Har inte tänt det första  ljuset än då jag sitter här och väntar och hoppas att
Michael snart ska komma hem så vi kanske kan äta en mysig adventsfrukost.
Han har jobbat inatt och fick åka ut nu på morgonen igen.
Han och hans arbetskompisar har verkligen fått jobba denna veckan.
Elin sover ju så klart, men får nog ta och väcka henne snart för jag börjar bli hungrig!
Roligare om man inte behöver äta frukost själv en söndagsmorgon.

Ute snöar det som vanligt!!!



Så här ser det ut när jag kollar ut från rummet där jag sitter.
Snön går ända upp till fönstret och lite till!!!

Nä nu ska jag koka ägg och väcka Elin.
I eftermiddag blir det avtäckning av skyltfönster och jobb mellan 16-19.

Hoppas nu att folk ger sej ut i det "mysiga" vädret :)

Ha en mysig första advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0