Luciadagen

Idag är det som sagt luciadagen. När man numera har stora barn glömmer man nästan
bort det. Varje år just denna dagen saknar jag faktiskt när barnen var små och de hade
luciatåg på dagis. Det var ju jättemysigt... och jättelängesen!!! Såg en liten snutt på tv i morse.

I helgen har det varit lite fest. Vi hade bjudit hem lite kompisar för att träffas och ha kul.
Kvällens meny var Italien-inspirerad då Lisa och Anders var på bröllopsresa där i höstas.
Så den var tillägnad de nygifta. Vi åt, drack, pratade och skrattade :)
En mycket lyckad kväll!!!

Vad jag gjorde i söndags kan jag inte skriva här då mina barn också läser min blogg ibland...
Oj... det lät som jag gjort något dumt, men så är inte fallet... Istället något bra tror jag!!!

I butiken rullar det på med inslagning av klappar.  Kul!
Var på Mr Plant i morse och kollade in våren. Sjuk blir man allt av allt fint de har.
Så det blev allt en liten beställning med lite smått och gott.
Kommer i mitten av januari.

Nä nu ska jag kolla på tv4 play och Så mycket bättre. Missade ju detta i lördags.

Ha en bra lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0